yin

29 de maig 2007


yin, originally uploaded by ddavison.

Els diaris gratuïts són una mina... avui he descobert una paraula nova, bé un concepte nou, i que crec que em defineix perfectament.. almenys a mi m'ho sembla.. sóc una supervivent.

He fet un test de Resiliència (no sé si es tradueix així)

tinc 94 punts sóc molt resilient i què vol dir això?

Segons el Dr Al Siebert sóc altament resilient...
Això vol dir que sóc optimista, flexible, responsable, creativa, professional, aprenc ràpidament, altament sinèrgica, alta auto-motivació...
Bàsicament sóc molt juganera i tinc la curiositat d'una nena. Faig moltes preguntes, i vull saber com funcionen les coses. Jugo amb els nous desenvolupaments. Disfruto jo mateixa com fan els nens. M'ho passo bé allà on vaig. Em qüestiono les coses, experimento, cometo errors, em fan mal, ric, i em pregunto:

  • Què ha canviat ara?
  • Què si ho he fet?
  • Com em puc respondre els meus dubtes?
  • què hi ha de divertit en això?

Aprenc de l'experiència, constantment. Assimilo ràpidament noves o inesperades experiències i pateixo canvis de forma molt natural. Em pregunto:

  • Què he d'aprendre d'axiò?
  • Quines normes simples he ignorat?
  • El proper cop que em passi això jo...

Adaptació ràpida. Sóc molt flexible mental i emocionalment. Em sento cómode amb qualitats de personalitat contradictòries. Puc ser alhora:

  • forta i apacible
  • sensible i resistent
  • lógica i intuitiva
  • tranquil·la i emocional
  • seriosa i juganera...

Quan més millor. Puc pensar en formes negatives la millor forma d'obtenir resultats positius.

Sembla que hagi llegit l'horóscop...

i m'encanta...


Per saber més: http://www.finestramedia.com/resiliency

2 comments:

Nuria F. ha dit...

92!!! quin gran concepte tinc de mi mateixa :P

Nuria F. ha dit...

Ho he buscat, "resilience" vol dir "elasticitat" :)