una altra mani, però aquesta no l'entenc massa

18 de novembre 2007

Ahir em vaig trobar casi enmig de la topada dels manifestats autodenominats antifascistes amb els mossos davant del principi de la Rambla. Volien evitar que baixessin perquè hi havia una altra manifestació simultànea dels seus rivals.. eren violents i els comerços tancaven les persianes. La veritat és que només buscàvem per on marxar ni se'm va passar pel cap treure la càmara.
Havíem quedat davant del Zúrich, de fet ja no vaig poder fer trasbord a diagonal de la blava a la verda perque l'andana estava tan plena que era impossible de pujar al metro, mai havia vist una cosa així un dissabte a la tarda. Vaig optar pels "ferrocatas" tranquil·litat total.
Creuem el cárrer Pelai i em diuen que han desviat la manifestació antifeixista cap a St Antoni, però veiem que venen per Pelai skins encaputxats tapant-se els rostres.
L'espai de la font de Canaletes estava rodejat per unes 6 furgonetes dels mossos. I ells anaven preparats per antidisturbis.
En el moment en que els manifestats es veuen bloquejats la gent es torna boja, la gent que passejava comença a córrer Rambla avall. Amb cara de pànic.. Algú diu que córrer és pitjor. Nosaltres mirant la millor sortida i el mosso que ens convida a marxar, si ok, això és el que volem fer, però mirem cap a on..
Violència absurda