Casualidad?

01 de febrer 2008

Ayer tuve dos accidentes, poco graves, que no ha habido pérdidas.. pero te planteas si es casualidad o si realmente estás recibiendo señales de que debes introducir cambios importantes en tu vida ya!!

Rellegeixo aquest principi de post i em pregunto perquè l'he començat en castellà i no trobo resposta....

El meu primer accident ha estat una caiguda de bicing, una caiguda tonta però que m'ha deixat una mica baldada, amb massatges i gel m'ha baixat la inflamació.. però constatar que tens un bony a la cama, quan no et fa mal és extrany..
Les radiografies i el metge de la mútua m'han tranquilitzat molt. Abans d'això he comptat mentalment la mà d'escales que pujo i baixo al dia i m'he sentit contrariada de pensar que per una caiguda ximple hauria d'estar una temporada de repós...
Fent cas a recomanacions he tornat a casa amb taxi... ostres!! el taxista s'ha despistat i ha accelerat quan no devia.. resultat s'ha empotrat contra el cotxe del davant...
Per acabar-ho de rematar, el meu pare m'ha explicat que ha tingut un malson en el que se m'enfonsava una teulada i queia dos pisos.. una teulada d'una casa vella que ja no existeix, que fa temps que la van tirar a terra...
Hauré de buscar el significat del somni...
Igual he tingut la sort de no enfilar-me a la teulada, o de que la casa ja no hi sigui...