L'enigma de les bufandes...

05 de març 2008

Ahir tornava de Madrid, una mica tard i cansada... el metro era ple d'aficionats dels Cèltics... ho havia llegit al diari, que ens envaien els escocesos...
El que no m'esperava trobar és amb l'enigma que em vaig trobar..
Grups de joves japonesos que portaven enllotllades al coll les dues bufandes, la del barça i la dels cèltics..
Com aquells moments en que en el metro voldries ser transparent, m'assec tranquil·lament amb la bossa entre les cames, i deixo que el pensament flueixi..
Observo els joves otakus (semblen trets d'una animació, increïble) i em pregunto per què porten les bufandes dels dos equips...
Tinc un parell de teories, que volien anar al partit però no volien tenir problemes amb cap dels aficionats. Que era una forma de tenir un record del match... teories fluixes i poc convincents...
Avui he sabut el per què:
Els Japonesos saben comptar.. saben el que els poden clavar per una paella a la Barceloneta ( en dóno fe )
Hi havia a la plaça Espanya una festa pels aficionats dels cèltics que no han pogut entrar al Camp.. Era la festa de la Cervesa i de la paella!! per 15 euros... uau.. combinació explosiva on les hi hagi..
Si jo fos Japonesa a Barcelona també hi hagués anat i amb les bufandes que faci falta!!