tornar a connectar...

27 de juliol 2008

Acabo d'adonar-me que fa tant de temps que no escric res, que aquest blog casi està mort... ai...ai.. no és que no tingués res a dir, que parlar per parlar sempre es pot... he estat molt "enfarinada"..
He vist que tinc fotos per pujar a flickr des de la Revetlla de St Joan! així que pugui actualitzo...
Com a resum puc dir que he acabat el màster Oficial de Societat de la Informació i el coneixement... de rasqui però ja està llest... el dia abans el meu germà va defensar la seva tesina amb un molt bon resultat, un excel·lent!! s'ho ha currat!!
Aquestes coses s'han de celebrar.. però jo no sé que em passa però no sé alegrar-me de les coses que em van bé.. de cop i volta em cau tot a sobre.. i no alegrar-me.. començo a buscar un nou objectiu.. necessito evadir-me...
Per fer-ho m'he anat a passar uns dies a Panillo, de fet estic al "telecentro" ara mateix.. tot ha estat retrobar família i coneguts... prenent algo en una terrasseta em va sorprendre caçar al vol la conversa de la taula del costat.. el to era com d'explicar un acudit, però el contingut del que parlaven era molt dur... parlaven d'un amic en comú que li estan fent sis hores de quimio al dia... ostres.. no ho trobo divertit..