Informació creuada

15 de novembre 2008


Aquest matí llegint el diari he lligat dues històries que no sabia que estaven relacionades i m'he quedat tan sorpresa que no sé ben bé com encaixar-ho.Fa uns anys la notícia de la mort d'una actriu francesa en mans del seu company sentimental em va deixar glaçada. Es deia Marie Trintignant.D'ella recordo haver-la vist amb el Sergi Lòpez fent de Janis Joplin. D'ell que es diu Cantant de cognom.El que per alguna raó desconeguda no sabia, era que és el vocalista d'un grup amb una cançó que vaig descobrir casualment i que m'agrada moltíssim. Avui ho he descobert, i m'he quedat parada, de com tens tota la informació davant dels nassos, i per alguna raó no les havia vist en el seu conjunt.La notícia diu que Noir Desir torna a estar en actiu, que hi ha a la web del grup dues cançons noves, que els fans al voler descarregar-les van col·lapsar.Són fans per què els agrada la seva música i volen trobar referències morboses al drama? Una mica de tot hi ha d'haver..