biblioteca a la nds!!

27 de desembre 2008



Feia dies que no buscava roms per la nds... de fet últimament no em funcionaven, sembla ser que la gent que fabricava la R4 van decidir no fabricar-la més i han deixat d'actualitzar el software. Per sort, els xinesos si que ho han fet, i seguint les instruccions (de xinès encara no en sé, però posats a aprendre idiomes igual m'hi poso..) he actualitzat el programa i ara funcionen tots els jocs nous.
És sorprenent, però trobo els jocs en format rom abans de que surtin al mercat... crec que ho fan perquè els testegin i els puntuïn i estigui la informació disponible i llavors serveixi per vendre més jocs... no ho sé... però és un fenòmen que em té desconcertada.
L'últim joc que fa un parell de dies que testejo és una biblioteca!! hi ha cent llibres de la literatura anglesa en un joc de la nds. I tot just es va començar a vendre el 26 de desembre (ahir!) és curiós, s'assembla molt a una homebrew que fa temps que tinc (Readmore) que serveix per llegir ellibres, és senzill, necessites un text en word i guardar-lo com a txt. el podràs llegir com si la teva consola sigui un llibre. La homebrew és més senzilla, i no té ni músiqueta ni simula una estanteria de llibres on tries pels lloms, tampoc fa l'efecte de passar pàgina, però ja fa el fet..
pels pdf hi ha un altre homebrew que m'agrada molt (ComicbookDSv30), però has de convertir-los primer en format cbds..
aviat, crec que no sortiré de casa sense ella... llàstima que tingui el wifi capat... ja miraré d'obrir-lo...