I am Sasha...

09 de març 2009

Fa uns mesos vaig trobar una gateta i la vaig recollir.. la vaig tenir a casa cinc minuts, ja que la primera persona a qui la vaig oferir va acceptar..millor, la Gatxan no l'hauria volgut de cap de les maneres i hi hagués hagut raons..
Els nens de la veïna li han posat Sasha, com el nou àlies de la Beyoncé..
L'altre dia un amic em va enviar un vídeo de la Beyoncé, una forma de missatge com un altre... Em veu amb bons ulls, sort tenir amics així... bàsicament em deia que deixés de fer spinning i em passés a l'aeróbic.. en el video estava "Gourgeous" com sempre.. a mi m'agrada més aquest i per això l'he posat: If i were a boy...
Tornant a la gateta... aquest cap de setmana l'he tingut al pati!! no s'enrecorda de mi, els gats són així, però està ampliant territori... així que ara tinc una gata a dins i una a fora..
No pot acabar bé això...
Hi haurà una batalla...
pel territori..
I jo em pregunto, que té casa meva que agrada tant als gats...