sobre gadgets i usos

26 de novembre 2010



com a consumidora que sóc i, confeso, amant de la tecnologia.. estic carregada de gadgets... cada x temps m'encapritxo d'un aparell electròcnic determinat i després de meditar una mica o gens..me'l compro. El porto a sobre i m'entretinc una mica a aprendre com funciona i a utilitzar algunes coses.. les que m'atreien més de l'aparell en el moment de fer la tria, però vaig deixant per un altre moment totes aquelles funcionalitats de l'aparell que necessiten que m'estigui una bona estona endreçant o organitzant, posant al dia, llegint manuals.... total.. que tinc molts trastos que fan moltes coses però que estan especialitzats en una o dues ..
els puc enumerar així per sobre i posar algun exemples:
mòbils: buff... a casa en volten uns quants, i vodafone no para d'oferir-ne més.. em volen temptar amb un smartphone.. aix...
del tema en parlaré en una altre post.. perquè té molta xixa.. mòbils amb wifi, amb pantalla tàctil, waterprouf...
reproductors de música: en tinc quatre o cinc, alguns per duplicat...(un meu i l'altre del meu home..)
consoles de joc: la nintendo ds, a casa ens va arribar la Supernintendo (que no l'hem ni probat ), ni parlar de tenir una wii
ordinadors: dos de sobretaula, un portàtil i un netbook. Acabo d'entrar en el mon ubuntu i aqui hi ha molt per fer. Els tenim tots a una habitació, podira ser un cibercafè o així.. tots connectats en xarxa i navegant per internet..
calculadores científiques programables: tres o quatre, la única que encara funciona és una que és solar.
walkie-talkies: un parell per les bicis casi nous, el més útil el del bebé
...
Per això he decidit que aquest cop no adquiriré cap gadget nou si no que em eddicaré a treure suc dels gadgets que ja tinc..
uff..doncs se m'acaba de girar molta feina...