trencant el silenci...

10 de febrer 2011

m'acabo d'adonar que fa molt que no escric...
i no és que no hi hagi coses per escriure.. simplement estic absorvida per mil coses.. mil roba temps..
Tenim paletes a casa, el comptador de la llum KO.. dos fets aillats però que fan que tinguem un espai de maniobra limitat.
Tenim piles i piles de roba per rentar, ja que si posem la rentadora no podem encendre res més.. si no volem que ens saltin els ploms... l'hem d'estendre dins de casa.. cap problema...
de pols i de brutícia no en tenim gaire, però he estat malalta just quan els paletes estaven en mode "demolition" i la veritat és que tenia ganes de tornar a la feina...
Cuinar també s'ha tornat complicat..

ah, tinc un iphone... acabo d'entrar al mon de les apps i del estar sempre connectat..
lo que encara no veig clar és lo d'activar allò que permet que et localitzin a tothora d'on ets.. em fa una mica de iuiu...
molta gent ha optat per tenir un android.. a mi m'agrada el meu cavallregalat..

Res que tenim una temporada en la que tot és complicat però que passarà ben aviat..
el pati quedarà genial!!