Jardineria per principiants

15 d’abril 2007

Fa un temps que m'he canviat de casa i he anat a caure en sort d'una casa amb pati. En principi vaig dir que no volia plantes, que treuria les que hi ha perquè no tinc ni idea de jardineria ni ganes de cuidar-les...
Porto uns quants mesos, de fet ja fa mig any que hi visc i tot i que segueixo sense tenir ni idea de jardineria però m'agrada passar estones al pati arreglant les plantes. Arrencant males herves, trasplantant a un test més gran. La veritat és que m'estic aficionant força..
qui m'ho havia de dir...

2 comments:

Anònim ha dit...

hola
jo tinc una terraça plena de plantes que em dona molta feina pero es molt gratificant. tambe t'he de dir que aquest any he plantat tomaqueres !!!
tambe tinc gats..Un parell i jo diria que son mes guapos que la gatzam (perdona pero.....es que son guapíssims,) he intentat veure la gravació i nomes he pogut veure una miqueta pq el youtube no em deixa continuar.
Be... es el primer cop que entro en un bloggg pq encara no domino el tema i estic remenant per ahí.
i la veritat es que no se si arribaras a llegir aquest missatge, pero.. mira.. m'ha fet gràcia compartir amb tu les meves plantes i els meus gats.
Una abraçada...

lida ha dit...

moltes gràcies pel comentari!!
si tens un bloc m'ho dius i el visitaré...
ui.. lo de l'hort urbà ho havia pensat.. però hi ha habitants com caragols i altres bitxos que se'm carregarien la collita!!
i si, el missatge ha quedat gravat al bloc, si tornes a entrar veuràs la meva resposta!
fins aviat!!