On és la festa? que jo no vull ser-hi

22 d’abril 2007

Em faig gran? o està passant alguna cosa? Ara ho explico: ahir vaig sortir un moment amb el cotxe, el que es diu un anar i tornar al voltant de les deu del vespre..
Només sortir del parking venia de cara pel mig del carrer un grup de nois i noies molt enfadats i violents entre ells, semblaven "guiris"... anaven vestits com si fos el més d'agost, les noies amb les espatlles al descobert i els nois en màniga curta o sense samarreta... venien cap a mí.. de fet corrien cap a la riera, fugien o empaitaven algú? Només podien venir d'un bar musical que es diu Gaya i que té força mala fama de fa anys, tingui el nom que tingui..
M'estic preguntant encara que deu passar.. i pensant en la violència de les seves cares quan de sobte em trobo un grup de nois llatins enmig del passeig Maragall que també estan apunt de barallar-se. Em veig obligada a aturar-me al seu costat perquè el semàfor es posa vermell. Estava pensant sobre la diferència de viure amb relativa seguretat ciutadana, i que aquí no penses que la teva vida corre perill, quan al teu costat hi ha una situació de perill. De sobte noto un cop contra el meu cotxe. S'estat barallant!! no puc arrencar, ja que no tinc la certesa de que no vagi a atropellar algun d'aquests nois. No sabia que fer, vaig trucar al 091 perquè és el primer telèfon que se'm va acudir.. Sembla ser que això és cosa dels mossos, i que ja estaven avisats de que hi havia una baralla al Passeig Maragall..
Ahir hi havia futbol, però vaja...
Aquest migdia m'han confirmat que el bar Gaya va estar clausurat ahir pels mossos d'esquadra