Carta a Tony el Gitano

08 de maig 2007


Apreciat Tony,
Porto dies molt trista per constatar que no ha canviat la Mina.. que ens arriben notícies com la mort del teu fill més sovint del que hauria de ser, la violència no té cap mena de sentit, ja ho sabem tots, només porta violència..
I això és el que li dic jo al meu bon amic, i fem broma perquè li va fer gràcia quan li vaig dir que Jesús ens deia que havíem de posar l'altra galta...
Ell va ser qui em va explicar el que hi ha passat al teu fill...
No va anar a treballar en dia 30, uns nois d'ètnia gitana el van cridar i li van partir el llavi, per sort no va voler tornar al lloc amb altres amics paquistanessos per continuar barallant-se... igual a hores d'ara seria mort.
No et barallis, siusplau, li dic jo, i li diu la seva mare des del Pakistan..
Una abraçada molt forta, espero que converteixis el teu dolor en cançons i deixeu de pensar en venjances...