Radio Colifata

01 d’abril 2008



Hi ha moments en que he pensat que m'estava tornant boja.. però em van dir que no.. I he acabat constatant que una mica grillada potser, però no boja...

Algú em va dir que la bogeria era la manifestació del patiment més profund. No sé si serà cert o no, el que m'ho va dir en sabia un munt d'aquestes coses.

Del que vaig viure allà a Reus, quan vaig tenir el privilegi de treballar en l'edifici modernista més bonic que conec, no en puc parlar massa... és confidencial.

Però trobo a faltar algunes coses, que es facin comentaris com per exemple, que la data d'avui és cap-i-cua, si estem a 03/03/03....

O que algú em digui "hola guapa, tens un sigarru?.."

La broma que em feien els amics era:
-Vaja Lídia, per fi t'han tancat..
i jo responia que estava en règim obert..

No haurien d'existir llocs on es tanqués la gent fins a deshumanitzar-la. Els bons psiquiatres miren d'ajudar a que els pacients estiguin poc de temps ingressats i que no s'institucionalitzin...

Veure l'anunci d'Aquarius i l'iniciativa de Manu Chao per donar a conéixer els esforços de Radio Colifata per atravessar les parets d'on són i arribar a tothom....
em semblen impressionants