La contra, m'hi torno...

16 d’octubre 2008

Començo la Vanguardia per la Contra, qui no? a vegades és l'únic que llegeixo, o l'horoscop, costum que vaig adquirir fa uns anys a partir que el papa de Roma (Juan Pau II) va dir que era pecat, abans no me'ls mirava...
ui, divago, quin cap que tinc avui...
La frase que vull rebatre és la que diu gairebé al final..
"Cuanto más poder de decisión tenga sobre su propia vida, menos estresado y más satisfecho estará"
No sé jo, el tema de decidir entre dues opcions sempre em neguiteja moltíssim..
ara tinc un dilema.. i haig de decidir-me ja.. tic tac, tic tac...
tant clar que ho tenia ahir...
El que si que he vist és que estic molt cansada i on ahir deia avorriment avui hi poso sobrecàrrega..
Em sento com si un cop esgotades les vacances en necessités més...
Hauria de posar-me a dormir fins a la propera nòmina...
Diu més coses aquesta contra.. però em fa mandra.. parla sobre els errors i tal.. m'ha agradat..