Enjoy yourself (MGMT)

02 de gener 2009



Tenim la frase de l'any ( anarkia i playstation )
Jo trio una pel·li, mai havia plorat tant amb una, i els dies següents al pensar-hi
( Il y a Longtemps que je t'aime )
Ara voldríem la cançó de l'any... la cosa està renyida.. aquesta proposta té un inici grinyolant, del crits dels nens... però el video m'ha agradat...
això si, si et vols pintar la cara de blanc millor que t'afaitis també..
No l'havia escoltat amb atenció, només por ahí de festa...per això m'acabo d'adonar que on diu control yourself jo entenia enjoy jourself...
la meva versió lliure m'agrada molt més...

segueixo buscant...

2 comments:

Anònim ha dit...

la peli em va agradar, recordo; la frase de l'any no la tinc clara, i la canço estic d'acord que aquesta dels MGMT està força bé, però el meu perfil a lastfm em delata...

procsilas a lastfm

lida ha dit...

ei procsilas,
la frase de l'any proposada és un grafit que hi havia a la pared pel Clot...no en busquis referències...
a lastfm feia tant que no hi entrava que havia oblidat la clau de pas...
sóc més de deezer, ara per ara..
entenc doncs que proposes per cançó de l'any és la que més has escoltat: life is suffering (de/Vision) l'apunto...