my house in the middle of the street

02 de març 2009



Si, això és el que és casa meva... una casa enmig del carrer, del carrer que voldrien obrir per fer d'horta un lloc més urbà... des de que es va unir Horta amb Barcelona.. o sigui, fa 100 anys o així...
Porto dos anys intentant fer-me meva aquesta casa, massa gran pel meu gust.. i amb massa coses per fer..
el Pati és la selva.. hi creix tot, hi viu tot.. plantes i bestioles...
La casa és gran, de fet ahir comentava la dificultat de fer totes les coses, lo esgotador que arriba a ser fer dissabte.. però ho haig de fer.
Perquè hi ha qui diu que un es fa seu el que neteja, com aquelles dones que fregaven la vorera de davant del seu portal... el seu trosset de vorera..
Al matí quan em llevi, cada dia una mica... i la casa acabarà essent cosa meva...

1 comments:

Anònim ha dit...

quins records, els madness...