nit jarocha

01 de març 2009


Quan vaig rebre la invitació a la festa d'aniversari d'ahir a la nit vaig saber de seguida que no tenia ni idea del que era i del que hi trobaria i que per tant hi havia d'anar.
Són bessones, les conec fa una colla d'anys sobretot a una d'elles, la que ha fet les amèriques..
La meva resposta va ser immediata, que hi anava, i que la majoria de les coses que deien que hi hauria a la festa no les havia sentit mai a dir abans.
La trifulca va ser arribar-hi!! el metro es va aturar a Sagrada Família i no es movia...jo havia d'anar a Gràcia.. em vaig baixar i vaig anar amb bicing...vaig tenir sort
A la festa hi havia un munt de gent... i no paraven d'arribar... estàvem com sardines.. hi havia guacamole impressionant i flijoles.. i rom com no..
Vam tenir l'actuació d'un jarocho, i el terra tremolava quan es van posar a ballar fandangos...
Gent interessant i diversa previament coneixia a quatre persones... gent de procedències diverses...
Realment no coneixem res del mon.. si pugués viatjar més...