Recordant Madrid

11 de març 2009



Ara fa cinc anys d'això.. però per aquestes dates el meu pensament hi torna..
Era el meu quart dia de feina, i em va trucar una amiga per saber si estava bé.. eren dos quarts de nou així que acabava de passar.. poca gent sabia que jo era a Madrid.. havia anat tot tan ràpid...
El que vam viure tots aquells dies no s'esborra fàcilment..
Jo no hi era al tren, per la meva mania d'anar en cotxe als llocs.. vivia aprop d'Alcalá de Henares, però em movia amb el meu cotxe.
Recordo que la ciutat estava buïda, com si hi hagués toque de queda..per deixar pas a les ambulàncies...
I que ningú em creia quan els deia que no era ETA.. això també.. i el rebuig salvatge a tots els islàmics després.. incomprensible per mi... tot un mon apart..
He triat aquesta canço i acabo de descobrir que tracta del 11M, no en tenia ni idea... m'agrada molt.. sempre m'ha agradat