Aquesta merla, a mi no em canta...

23 d’abril 2009



Aquesta tarda he vist una merla cantant i refilant a la teulada. He traginat una mica el mobil i l'he vist que volava cap al xipré del veí. M'he acostat i ha callat de cop!!
He pogut gravar-lo perquè m'he apartat una mica...
No sé si és dels que em desperten pel matí, però m'ha fet gràcia..
Crec que està de ligue.. però jo no li faig peça.. ben fet que fa... a veure si em niuen al pati, ho veig difícil amb tant de gat...

Per cert, un detall tècnic, per poder pujar el so a blogger he hagut de fer un muntatge de video, i li he agafat una foto a @Capannelle de flickr...
Blogger et permet fer proves amb videos però en canvi no pots pujar només un simple mp3.. només és un detall sense importància.. però crec que és important citar a l'autor de la foto, és molt maca.

2 comments:

hypatia ha dit...

Ostres,
un post preciós.....

i com m'ha agradat sentir el cant de la merla!!! ets una crack!!

=;)

lida ha dit...

gràcies!!
ai, ai.. crack? catacrack jeje
doncs vine a horta..
són el malson dels horts urbans i dels jardiners..
com que el meu pati és la jungla que facin el que vulguin..