En el (final) del camino...

25 d’abril 2009

M'ha costat anys de llegir-lo.. però no pas perquè no m'agradés, és de lectura agradable.. i sobre una forma de vida inquietant..
Aquest llibre el portava a sobre sempre que agafava el tren, era el meu llibre de ruta.. i de cop, com que vaig deixar de viatjar tant en tren es va quedar arraconat, esperant el seu moment.. imagino que és un llibre per llegir quan estàs en ruta, com quan tens una música determinada per posar al radiocassete del cotxe.. si, encara que sembli mentida al cotxe hi tinc un radiocassete, i hi escolto cintes, una Friki com jo del que és més nou en tecnologia i trastos electrònics varis (i cables) i encara escolto cassettes? doncs si! i m'encanta.. són cintes que gravava o que em gravava algú i que sé de memòria quina cançó ve després perquè m'han acompanyat en els meus trajectes, com el llibre de Jack Kerouac "En el camino" m'acompanyava en el tren Reus-Barcelona Barcelona-Reus... el trajecte més horrorós i pesat de tots... sobretot quan diumenge havia de tornar cap allà...
Fa referència a cançons continuament, el llibre, música que no conec.
Tinc pendent de fer un llistat i una cerca de totes.. per quan tingui temps ociós i avorrit...