solitud? mai

16 d’abril 2009

Tenia uns cinc anys i ànavem caminant cap a la Courbière a veure entrar els vaixells de pesca. Hi havia una xancleta de lona vella abandonada enmig del camí. L'Eli va voltar-la, mirant-se-la. Finalment, va dir: "Aquesta sabata està ben sola, avi". Jo vaig contestar que sí que ho estava. Se la va mirar una mica més i vam continuar caminant. Una mica més tard va dir: "Avi, jo no ho estic mai." Li vaig preguntar: "Com?" I va dir: "De sol, en esperit"

És un tros d'un dels llibres que estic llegint últimament: La societat literària i de pastís de pela de patata de Guernsey.

2 comments:

hypatia ha dit...

no l'expliquis!!!!!
que és el que tinc previst encetar després de "l'Africà" ;o)

lida ha dit...

no pateixis..
em va xocar, per això he posat aquest tros, realment crec que ho ha dit un nen això...
només et diré que m'estic fent un bon tip de riure!!
i sóc fan declarada de la col·lecció Amsterdam!!