Embaracing situation..

15 de maig 2009



Fa uns quants anys, llegint el reader's digest vaig trobar una secció que em va sorpendre, es titulava embaracing situations. Hi havia històries que explicava algú d'aquelles que li havien fet sentir avergonyit i que recordava com una situació en la que es va enrojolar..
No ho havia pensat mai, no recordava haver tingut un sentiment o haver parat esment a una situació d'aquest estil, apta per aparéixer a l'apartat aquest... És com quan els anglesos riuen si algú ensopega caminant pel carrer, imagino que a cada lloc els fa gràcia una cosa o una altra, als catalans ens encanten els acudits escatològics.. en fem sovint..
Res, que m'estic desviant del que volia explicar.. igual és que realment és una siuació en la que m'he sentit una mica avergonyida.. bueno.. disparo:
Aquesta tarda tenia ganes d'arribar a casa. Al baixar les escales tenia el metro apunt de marxar i se m'ha tancat la porta davant dels nassos, però he girat la maneta i s'ha obert una mica, he fet una mica de força, s'ha obert del tot i... cap dintre. La dóna que ha entrat amb mi no sé que em deia.. com que portava els cascos posats no la sentia..però tot el vagó m'estava mirant.. apago la música i em diu que estava meravellada de lo forta que jo era.. vermella és poc.. la terra s'hauria d'haver obert per empassar-se'm a mi... res més, he aguantat el tipus dues parades i he baixat. Haig de deixar de fer aquesta mena d'entrada als llocs, no pot ser bó.

4 comments:

hypatia ha dit...

que si, que siiii!!
i contenta que devia estar la senyora
;o)

jo faig tennis, i allà em diuen que "sóc robusta"...., que deu ser, però.... uuuupssss

=;)

lida ha dit...

la senyora anava amb la compra i estava encantada d'haver pogut entrar al metro..
jo m'havia sortit amb la meva, havia entrat a sac...
però em van fer sentir com si hagués fet una cosa improbable per part meva, tirant a extraordinària..

procsilas ha dit...

si en lloc de vermella t'arribes a posar verda t'haguessin dit "la masa"

monsl

lida ha dit...

ja ho havia pensat, però no em movia la ira..
així que igual, no sé, la nòvia del Schwarzenegger...