quin és el teu preu?

13 de maig 2009



Fa temps vaig rebre una trucada inquietant, se'm demanava que suplantés una persona en un examen d'estadística, que em pagaria el que li digués. Era una broma? em va fer pensar un moment, en una quantitat, no massa alta que debia pagar aviat.. però m'ho vaig treure del cap.. em vaig preguntar a mi mateixa quin era el meu preu? que m'havien d'oferir per suplantar a una persona en un examen?
Ho vaig comentar tot dinant a un grup d'amics i em va sorpendre que un d'ells digués que ell ho havia fet, que va anar al lloc d'un amic que li va demanar, que va seguir les seves instruccions i havia passat l'examen.. que va rebre a canvi? una bronca per haver estat apunt de suspendre...
ui, ho fa de franc? no n'estic segura, no sé si és perquè valora per sobre de tot el seu amic o perquè el que demana a canvi és amistat incondicional... allò del me'n deus una...
el que està clar és que un bon amic no et demana una cosa així, ni en broma...
gatxan dixit!

2 comments:

Anònim ha dit...

Hola! Sóc Ivan Ruiz, l´autor de "Silencios encontrados". Gràcies per agafar el meu llibre!

Hi ha opinions de tot tipus...també m´agradaria que em diguessis la teva, encara que sigui negativa, jejeje.

Salutacions!

Ivan

lida ha dit...

ei!!
encara no he pogut fer-me cap opinió, l'estic començant...
d'entrada el taxista em recorda al paio del videoclip de Red Hot Chili Peppers..
no pateixis, et faré arribar la meva opinió.. però com que llegeixo diferents coses alhora... no sé quan...

salut!