Tens dret a guardar silenci, tot el que diguis....

19 de desembre 2010

Doncs si, que calladeta estic més guapa...des de que he dit que no volia més gatgeds no paren d'entrar nous aparatejus a casa, coses que encara no sé perquè serveixen i que cal entretenir-se a buscar programes, instal·lar-los..

Són d'empreses que han tancat, petits aparells electrònics portàtils.. petits regals (gràcies), que funcionen prou bé.. hi ha fins i tot una tele petitona de butxaca!

I el més gran de tot, estic esperant el meu Iphone. no és el més nou, no és el flamant iphone4 amb tota la publicitat negativa censurada (no en trobes, és curiós oi?)
Estic esperant que m'arribi el iphone 3GS emocionada, però no del tot..
el Iphone4 està exhaurit, pantalla de retina, videoconferència, càmara de video d'alta definició... funciona amb microtargeta.. va sortir al mercat amb problemes de cobertura, es tallaven les trucades i la connexió per culpa de l'antena, van dir que es poses un tros de cel·lo a sobre, o que es fes servir amb funda.. (que cutre)
Res, que per molt que vulgui justificar-ho em torno a ficar en un embull, 18 mesos de permanència a vodafone, per tenir un telèfon que he pagat sobradament amb la promoció anterior.. un aparell que realment no necessito, tot i que és fantàstic i aglutina en un tots els gadgets que em van entrant a casa.