vodafone leave me alone!!

01 de desembre 2010



jo era de movistar...pel mòbil.. ara sóc movistar pel fixe de casa per aquestes coses que fa l'empresa de dir-se a telefònica ara movistar...
res, que a casa no rebia ni els sms... total, que va venir algú a casa que tenia cobertura i per això vaig fer-me amb una tarjeta vodafone.. al final com que em sortia molt barat em vaig acabar canviant de companyia..
diuen que quan demanes la migració et fan una contraoferta.. a mi res de res..
estava molt contenta del canvi.. no paraven d'oferir-me ofertes d'estalvi i em vaig sorprendre a mi mateixa dient:
Siusplau no m'apliquin més ofertes, que llavors no arribaré a fer els 9 euros de consum mínim i tindré recàrrec..
però em van enredar... em van oferir un telèfon gratuït.. i vaig començar a rebre uns facturots impressionants..
jo anar trucant doni'm de baixa d'això, tregui'm això altre i res...
finalment se m'ha acabat la permanència..
i ara dia si, dia també m'envien sms oferint-me telèfon gratis..
NO no i no!!

res.. ni si em regalen un iPhone.. bueno, llavors igual m'ho penso...