film de bon rotllo...

01 de febrer 2009

No parlo mai de les pel·lícules que vaig a veure en cap post. Potser és perquè el que voldria realment és explicar-les, i deixar caure el final, hauria de marcar-ho com "spoilers" i no crec que sigui massa interessant..
Apart que sempre recordaré la ràbia que em va fer un paio que ens va explicar el final de Telma i Louisse, quan li havíem demanat que no ho fes.. no l'he vist mai sensera!! sempre miro trossets..
Però és el que hi vaig a buscar al cinema: una bona història, m'agrada entrar en un altre mon, evadir-me.. i hi entro, sóc conscient que el que veig és ficció, però m'encanta plorar al cinema, o riure o cantar (si és un musical, per què no?)
Prefereixo versions originals que doblatges.. i millor no gaire comercials, no és esnobisme, les prefereixo i prou.
M'agrada el cinema a la fresca, passis en els que hi ha tant de merder que el que menys és poder seguir que passa a la pantalla, per sort ja l'has vist...
L'altre dia vaig anar a veure "Buscando un beso a medianoche" (‘In search of a midnight kiss’) quin bon rotllo de pel·lícula. Només dir que el punt de partida el trobo absurd, buscar una persona amb qui fer-se un petó de cap d'any..però la història m'ha enganxat, i els diàlegs m'han fet riure molt..
Per això ara estic buscant el secret meu que no hagi explicat mai a ningú..(per continuar guardant-lo)
I a més a més les sabates perdudes no les podré mirar igual..
Coses que es perden desaparellades i fa ràbia: les arrecades.. en tinc un munt, jo les trobo...